Anotace workshopů

Marketingové komunikace a Public Relations

18.09.2010 17:02
Public Relations jsou v současné době nedílnou součástí marketingových komunikací, každý subjekt potřebuje komunikovat a řídit vztahy s veřejností. V rámci tohoto workshopu vymezíme PR vůči marketingovým komunikacím jako celku. Představíme případovou studii „Oční jóga s Oxyalem“, která získala...

Analýza trhu a postavení klienta

18.09.2010 16:24
Před plánováním marketingových kampaní je nutné znát klientovo postavení, jeho pozici na trhu i obraz, který má na veřejnosti. Pro tuto analýzu je možné využít sofistikované marketingové výzkumy jako focus group nebo dotazníkové šetření. V případě, že klient nedisponuje rozpočtem pro tyto výzkumy,...

Plánování komunikační strategie – rozpočet a harmonogram kampaně

18.09.2010 16:23
Cílem semináře je nastínit postup tvorby komunikační strategie subjektu, včetně harmonogramu a rozpočtu. V rámci tohoto workshopu budou studenti vycházet ze znalostí nabytých v uplynulých seminářích. Na začátku plánování musí stát analýza klienta a prostředí, v němž se pohybuje, stejně jako...

Corporate Identity a význam loga

18.09.2010 16:22
V rámci tohoto workshopu bude studentům představena důležitost vizuálního korporátního stylu každé společnosti. Přednášejícím bude Bc. Petr Ludwig ze společnosti Lifeweb, který se touto problematikou léta zabývá. V rámci workshopu budou představeny případové studie změny loga a zásady logo...

Media Relations – vzahy s novináři I.

18.09.2010 16:21
Vzhledem k rozsáhlosti je toto téma rozčleněno do dvou workshopů. V první fázi je nutné studenty seznámit s českým mediálním trhem a různými druhy a typy médií. Každé médium má svoji agendu a témata, o nichž informuje. Tomu je nutné přizpůsobit i způsob komunikace s novináři. V rámci workshopu...

Media Relations – vztahy s novináři II.

18.09.2010 16:20
Cílem tohoto semináře je studenty seznámit se způsoby komunikace s novinářem a naučit je základní etická pravidla komunikace s médii. Vzhledem k tomu, že komunikace s médii je často založena na vhodně připraveném press materiálu, bude se tento workshop soustředit i na zásady psaní tiskové zprávy....

Závěrečný workshop

18.09.2010 16:19
V rámci finálního workshopu budou hodnoceny tiskové zprávy a finální výstupy studentů z tohoto kurzu, kdy budou mít za úkol rozdělit se do čtyř skupin po pěti lidech. Jedna skupina bude vždy prezentovat strategii marketingové komunikace skupině druhé, která bude v postavení klienta.