Co to děláme

Marketingové strategie 

Potřebujete posílit návštěvnost vašeho webu nebo prodejny? Stojí Vám obchody? Nepozdává se Vám image Vaší značky? Víme, co s tím. A hned na začátek radíme: Nezaměřujte se na jediný komunikační kanál a neinvestujte do něj příliš peněz, když přitom opominete na další. Vaši cílovou skupinu je najisto možné oslovit více cestami a rozpočet tak můžete rozvrhnout efektivně, nenahodile, s jistotou. Uvažujte o sociálních sítích, mediálních partnerstvích, kontaktech s novináři, direkt mailech, guerillových akcích… Spolehněte se na synergický efekt, na vzájemné doplňování jednotlivých aktivit. Výsledný efekt bude totiž vždycky větší než součet úspěchů jednotlivých aktivit marketingové skládačky. 

Marketingové poradenství 

Uvažujete o posílení marketingových aktivit? Máte nápady a nevíte, jestli budou fungovat? Rádi byste zjistili možnosti, které Váš produkt nebo značka má? Projdeme s Vámi všechno podstatné a doporučíme to efektivní a funkční. 

PR komunikace 

Nabízíte službu, o které by stálo za to povědět lidem i jinak než jen formou inzerce? Jsou Vaše produkty kvalitní? Otevíráte novou pobočku? Pomáháte dětem? Dejme o tom spolu vědět novinářům. Základem úspěchu této formy komunikace ale není jen dobrá tisková zpráva, jde především o dobré a dlouho pěstované vztahy. Vy máte produkt, my známe cesty. A mimochodem říká se, že článek v novinách je mnohem efektivnější a důvěryhodnější než inzerát. 

Copywriting a SEO Copywriting 

Napíšeme direct mail, tiskové prohlášení, pozvánku… Navrhneme leták, firemní časopis… Připravíme Váš web tak, aby odpovídal zásadám SEO a byl vyvážený pro internetové vyhledávače. 

Správa sociálních sítí 

Je to trend, je to moderní, je to funkční. A má to své zákonitosti, možnosti a pravidla. Kampaň na sociálních sítích sice není určena pro každého, na určitou cílovou skupinu se však v současnosti nedá cílit lépe, ani levněji. Stačí mít nápady a znát mentalitu uživatelů sociálních sítí. 

Návrh webové architektury 

Chcete nový web a nevíte jak na něj? Navrhneme jeho logickou strukturu a obsah tak, aby sdělil vše podstatné přesně v okamžiku, kdy je to potřeba. Víte, že pokud se na graficky propracovaném webu návštěvník zdrží jen pár vteřin a neprokliká se jím, je něco špatně? Vyhněte se tomu. 

Realizace direct mailingových kampaní 

Správně zvoleným obsahem direct mailu je možné zvýšit jeho efektivitu ne o procenta, ale o desítky procent. Ať jde o hlavičku e-mailu, nebo obsah dárkového balíčku. Nenuďte zbytečně své klienty a obchodní partnery. Denně mažou spoustu spamu a vyhazují letáky. Zabavte je, zaujměte a získejte. 

Grafické práce 

Od letáku přes billboard po flashový banner, všude je třeba uvažovat nejen o estetice, ale taky o funkčnosti. Billboard s deseti řádky nevýrazného textu je na dálnici na nic. V tramvaji se klient naopak rád pobaví u komiksu. Grafika je pak spolu s textem alfou a omegou úspěchu.