Kdo jsme?
Jsme ti, kteří vědí, že na profesionální marketingové poradenství a strategie mohou dosáhnout i malé a střední firmy, že marketingovou komunikaci lze vést nízkonákladově a že talentovaní studenti dokážou přinést neotřelé nápady, a proto mají právo získat během studia plnohodnotnou praxi.
Mgr. Alžběta Pavlínová
Vystudovala jsem mediální studia, v médiích jsem ale vydržela krátce. Brzy mě totiž zlákala „opačná strana barikády“ – marketingová komunikace se zaměřením na PR. Prosazuji v ní zejména racionalitu, zdravý rozum a kreativitu, která svým efektem nahrazuje vysoký rozpočet. Projekty, na kterých jsem doposud pracovala, mi poskytly řadu zkušeností a firmám zisk a lepší reputaci. Jako manažer v agentuře Bílý Medvěd Public Relations, jsme pracovala pro mezinárodní i české společnosti, zejména z oblasti farmaceutického průmyslu. Projekty, které jsem za poslední roky vedla a realizovala:
- Champix (Pfizer) - launch nového přípravku na odvykání kouření. Integrovaná marketingová kampaň spojující reklamu, komunikaci s médii a online aktivity.
- Oxyal (Santen Oy) - kampaň na podporu očních kapek Oxyal. Kreativita spočívala ve svázání očních kapek s oční jógou. Důraz byl kladen na medializaci a online aktivity. Kampaň byla oceněna prvním místem v České ceně za PR.
- Majáles - od roku 2005 tisková mluvčí a vedoucí PR kampaně největší studentské akce v ČR: Pražského, Hradeckého a Brněnského Majálesu.
- 3M - vedení a realizace korporátní komunikace nadnárodní společnosti. Zaměření na Media Relations.
- Hartmann-Rico - spolupráce na realizaci firemní komunikace největšího českého výrobce a distributora zdravotnických potřeb. Důraz byl kladen na Media Relations.
- Asociace dospělých pro hyperaktivní děti - medializace činnosti Asociace, návrh informační architektury rozsáhlého portálu.
Moje motto: "Štěstí přeje připraveným" a "Kde není rozpočet, musí nastoupit kreativita."
Mgr. Roman Hřebecký
Už během studia na brněnských mediálních studiích mi bylo jasné, že pracovat jako novinář v deníku nebo televizi sice dává člověku jistý rozhled, ale při současném trendu rychlosti informací mu to bere možnost dotahovat věci do konce, dělat kvalitní práci a mít všechno ve svých rukou. Zůstat bez kontaktu s médii mi však přišlo líto. A tak, když se naskytla příležitost pracovat v Bílém Medvědovi, byl hřích ji nevyužít.
Od té doby jsem měl možnost participovat nebo vést řadu projektů…
FEI Company – vedení a realizace dlouhodobé image PR kampaň světového lídra výroby a vývoje elektronových mikroskopů, kombinovaná s podporou na sociálních sítích a dalšími marketingovými aktivitami
BOSH Termodynamika – vedení a realizace PR kampaně podporující image kotlů značek Junkers a Dakon
TMH klinika – vedení marketingové kampaně se zaměřením na koncového zákazníka pro brněnskou soukromou kliniku
Druhé město – kreativita a realizace marketingových aktivit na sociálních sítích – nominace projektu na Českou cenu za PR
… a také rozvíjet své kompetence na poli hudební publicistiky v časopisech Rock&Pop, Metropolis a Tamto.