Kdo jsme? 

Jsme ti, kteří vědí, že na profesionální marketingové poradenství a strategie mohou dosáhnout i malé a střední firmy, že marketingovou komunikaci lze vést nízkonákladově a že talentovaní studenti dokážou přinést neotřelé nápady, a proto mají právo získat během studia plnohodnotnou praxi. 

 

Mgr. Alžběta Pavlínová

Vystudovala jsem mediální studia, v médiích jsem ale vydržela krátce. Brzy mě totiž zlákala „opačná strana barikády“ – marketingová komunikace se zaměřením na PR. Prosazuji v ní zejména racionalitu, zdravý rozum a kreativitu, která svým efektem nahrazuje vysoký rozpočet. Projekty, na kterých jsem doposud pracovala, mi poskytly řadu zkušeností a firmám zisk a lepší reputaci. Jako manažer v agentuře Bílý Medvěd Public Relations, jsme pracovala pro mezinárodní i české společnosti, zejména z oblasti farmaceutického průmyslu. Projekty, které jsem za poslední roky vedla a realizovala: 

- Champix (Pfizer) - launch nového přípravku na odvykání kouření. Integrovaná marketingová kampaň spojující reklamu, komunikaci s médii a online aktivity. 

- Oxyal (Santen Oy) - kampaň na podporu očních kapek Oxyal. Kreativita spočívala ve svázání očních kapek s oční jógou. Důraz byl kladen na medializaci a online aktivity. Kampaň byla oceněna prvním místem v České ceně za PR. 

- Majáles - od roku 2005 tisková mluvčí a vedoucí PR kampaně největší studentské akce v ČR: Pražského, Hradeckého a Brněnského Majálesu. 

- 3M - vedení a realizace korporátní komunikace nadnárodní společnosti. Zaměření na Media Relations. 

- Hartmann-Rico - spolupráce na realizaci firemní komunikace největšího českého výrobce a distributora zdravotnických potřeb. Důraz byl kladen na Media Relations. 

- Asociace dospělých pro hyperaktivní děti - medializace činnosti Asociace, návrh informační architektury rozsáhlého portálu.

 

Moje motto: "Štěstí přeje připraveným" a "Kde není rozpočet, musí nastoupit kreativita."

 

Mgr. Roman Hřebecký 

 Už během studia na brněnských mediálních studiích mi bylo jasné, že pracovat jako novinář v deníku nebo televizi sice dává člověku jistý rozhled, ale při současném trendu rychlosti informací mu to bere možnost dotahovat věci do konce, dělat kvalitní práci a mít všechno ve svých rukou. Zůstat bez kontaktu s médii mi však přišlo líto. A tak, když se naskytla příležitost pracovat v Bílém Medvědovi, byl hřích ji nevyužít. 

Od té doby jsem měl možnost participovat nebo vést řadu projektů…

FEI Company – vedení a realizace dlouhodobé image PR kampaň světového lídra výroby a vývoje elektronových mikroskopů, kombinovaná s podporou na sociálních sítích a dalšími marketingovými aktivitami 

BOSH Termodynamika – vedení a realizace PR kampaně podporující image kotlů značek Junkers a Dakon

TMH klinika – vedení marketingové kampaně se zaměřením na koncového zákazníka pro brněnskou soukromou kliniku

Druhé město – kreativita a realizace marketingových aktivit na sociálních sítích – nominace projektu na Českou cenu za PR

… a také rozvíjet své kompetence na poli hudební publicistiky v časopisech Rock&Pop, Metropolis a Tamto.