Co je Adison? 

Adison vznikl jako vzdělávací projekt při agentuře Bílý Medvěd Public Relations, která patří dlouhodobě mezi českou špičku v oboru. Vznikl jako nápad Alžběty Pavlínové a Romana Hřebeckého, kteří (v té době ještě studenti) viděli potenciál nejen ve svých studujících kolezích, ale také v menších a středních firmách, jež finančně nedosahují na služby velkých agentur. Cílem Adisonu proto od počátku bylo věnovat se talentovaným studentům se zájmem o marketingovou komunikaci a firmám poskytovat komplexní marketingové strategie s přidanou hodnotou – novou kreativitou. 

Nejsme další z agentur poskytující standardní služby. Naše výhoda je v neotřelosti, kreativitě a novém přístupu nespoutaném rigidními postupy. Současně nám však naše praxe dává vhled, racionalitu a zkušenosti, které zaručují efektivitu dílčích činností i celých strategií.

Víme, že v marketingových komunikacích je každý klient a každý jeho požadavek zcela unikátní a nelze jej řešit šablonovitými postupy. A navíc je základním prvkem, který provází všechny námi navržené aktivity, optimální poměr cena - výkon.

Jinými slovy: Marketing není trendy a cool. Integrovat ho do komunikace firmy není povinnost. Když už se ale rozhodnete do něj investovat, musí přinést zisk. Přesně s tím Vám pomůžeme. Bez miliónových rozpočtů. S novými kreativními řešeními.