Projekt PR Workshopů
V současné době plánujeme přínosy vzdělávacího projektu Adison rozšířit i mezi ostatní studenty, a to formou PR workshopů. Název je sice „PR workshopy“, ale ve skutečnosti se jedná o workshopy zaměřené na jednotlivé oblasti marketingových komunikací – od budování vztahů s médii až po direct mailové kampaně.
Naším cílem je umožnit jak členům, tak i nečlenům Adisonu vzdělávání formou pravidelných workshopů, kde budeme předávat naše zkušenosti a znalosti.
V rámci PR workshopů by měla komunikace probíhat oběma směry – studenti budou v rámci každého workshopu řešit praktický úkol, zadání, které bude následně vyhodnoceno. Cílem je rozproudit diskusi a umožnit studentům vyzkoušet si jednotlivé nástroje v praxi, byť simulované.
Technické podrobnosti PR workshopů
Přednášející: Mgr. Alžběta Pavlínová, Mgr. Roman Hřebecký, externista Bc. Petr Ludwig, odborník na corporate identity a logo design
Frekvence: 1 x za čtrnáct dní
Časová dotace 1 workshopu: 3 hodiny
Počet studentů v kurzu: maximálně 20 (polovinu by tvořili současní členové Adisonu z jiných univerzit, polovinu externí studenti).
Hodnocení kurzu
V rámci hodnocení kurzu získá pět nejlepších studentů možnost participovat v projektu Adison. Všichni studenti, kteří splní požadavky (odevzdají finální výstup i tiskovou zprávu), získají závěrečný certifikát o absolvování kurzu. Hodnoceny budou jednotlivé úkoly (70 %) a finální výstup z kurzu (30 %).
Finální výstup (závěrečná práce): Studenti se rozdělí do čtyř skupin. Každá skupina dostane za úkol zpracovat strategii marketingové komunikace vybraného subjektu. Jedna skupina bude prezentovat, druhá bude v roli klienta a bude oponovat. Hodnotit se bude a) přístup ke zpracování, b) kvalita zpracované práce, c) schopnost argumentace, d) přítomnost analýzy, definice cílových skupin a relevance harmonogramu i rozpočtu kampaně.#160;