JAK to děláme?
MOMO sushi
04.08.2010 10:47
Klient provozující Momo Sushi Bar měl jednoduché zadání: upevnit svoji pozici mezi ostatními čtyřmi sushi-bary v Brně a získat základnu loajálních zákazníků. Proto bylo třeba zvýšit všeobecné povědomí o baru a navíc se vymezit vůči hlavnímu konkurentovi – sushi-baru Koishi, který svoji slávu...
Emporio - náborová kampaň
04.08.2010 10:46
Společnost Emporio jako benjamínek na trhu finančního poradenství se chtěla vymezit proti velkým hráčům na trhu a upozornit na to, že finanční poradci mohou pracovat a mít přitom čisté ruce.
Vsadila proto na kampaň Poradce se svědomím, kde na webové platformě jednak propagovala zásady kvalitního...
Jazzový dýchánek ve Velkých Opatovicích
04.08.2010 10:45
Jazz jako v současnosti okrajový hudební žánr se těší oblibě fajnšmekrů a rozhodně není masovou záležitostí. Přivést ho v podobě festivalu do vesnice na Malé Hané tedy v podstatě automaticky znamená nezájem veřejnosti a s tím spojený mizivý ohlas masových médií.
Dobře zvolenou komunikační kampaní...
Institut Kompliment
04.08.2010 10:45
Institut Kompliment vyzkoušel různé formy inzerce v magazínech, které však nefungovaly. Celý marketing jsme tedy založili na komunikaci s médii prostřednictvím tiskových sdělení a tvorby opinion lídra v oboru.
Vypracovali jsme projekt „Hubneme pro zdraví“, jehož cílem bylo podpořit myšlenku...