Media Relations – vzahy s novináři I.

18.09.2010 16:21

Vzhledem k rozsáhlosti je toto téma rozčleněno do dvou workshopů. V první fázi je nutné studenty seznámit s českým mediálním trhem a různými druhy a typy médií. Každé médium má svoji agendu a témata, o nichž informuje. Tomu je nutné přizpůsobit i způsob komunikace s novináři. V rámci workshopu bude probírána agenda setting a zpravodajské hodnoty, které redakce ctí.

V rámci workshopu představíme důležitá média českého mediálního trhu: zástupce ekonomických titulů, ženských magazínů, deníku, tiskové agentury a televize. Současně probereme i důležitost mediální analýzy postavení klienta, která je důležitá pro adekvátní definování témat komunikace a cílových médií.  

Úkol pro studenty: Studenti získají profil klienta a jeho cíle v rámci Media Relations. Jejich úkolem bude definovat vhodná témata, které klient může komunikovat a určit média, pro která by tato témata byla vhodná.