Marketingové komunikace a Public Relations
Public Relations jsou v současné době nedílnou součástí marketingových komunikací, každý subjekt potřebuje komunikovat a řídit vztahy s veřejností.
V rámci tohoto workshopu vymezíme PR vůči marketingovým komunikacím jako celku. Představíme případovou studii „Oční jóga s Oxyalem“, která získala Českou cenu za PR za rok 2009. Tuto strategii jsme navrhli a následně i realizovali.
Cílem tohoto workshopu je informovat studenty o cenách jednotlivých komunikačních kanálů – srovnání ceny a efektu je nutné pro rozhodování o efektivitě vybraných kanálů.
Úkol pro studenty: Vytvoření skupinek po pěti lidech, kteří dostanou zadání „Naplánujte nástroje marketingové komunikace a PR pro XY“. Připravíme celkem pět zadání pro různé subjekty – od regionálních firem přes neziskové organizace až po nadnárodní korporace. Studenti získají čas 30 minut na vypracování strategie a 15 minut na prezentaci za každou skupinu. Jednotlivé návrhy budou podrobeny konstruktivní kritice jak ze strany ostatních studentů, tak ze strany přednášejících.