Institut Kompliment

04.08.2010 10:45

Institut Kompliment vyzkoušel různé formy inzerce v magazínech, které však nefungovaly. Celý marketing jsme tedy založili na komunikaci s médii prostřednictvím tiskových sdělení a tvorby opinion lídra v oboru. 

Vypracovali jsme projekt „Hubneme pro zdraví“, jehož cílem bylo podpořit myšlenku zdravé redukce váhy a zároveň propagovat metodu Kompliment. Společně s mediálními partnery Dáma.cz a brněnským rádiem Petrov jsme vybrali tři z přihlášených zájemců, kteří následující čtyři měsíce snižovali váhu v Institutu Kompliment a se svými zážitky, postřehy a úspěchy se dělili se čtenáři a posluchači. Díky tomu jsme měli výbornou příležitost ukázat, že je metoda Kompliment založena na seriózním přístupu, a s minimálními náklady jsme získali rozsáhlý mediální prostor. 

Navíc se postupně díky pravidelné komunikaci začala média na experty z institutu sama obracet s žádostmi o další informace nebo s nabídkami zodpovídání dotazů v internetových poradnách o hubnutí a zdravém životním stylu. 

Výsledky? 

Pětinásobné navýšení počtu konzultací. 

Nárůst počtu klientů na trojnásobek. 

Kontinuální vysoká návštěvnost webu. Nárazové zvyšování v době medializace citací odkazujících na institut.